Well thank you, thank you very much

Det blev pokerkväll igår och jag vann bannemig 600 spänn!!
Det ni ;) Jag som inte ens kan Texas Holdem, va ju typ 30 % skicklighet
och 70 % röta haha, men nu kan jag det mer iaf och jag firade min vinst
me lasses såklart och en impulsfest hos Carro sådär en söndagkväll,
där vi spelade Ring Of Fire. Jäkla vad vi skrattade.
- Tvålsnopp, tvålsnopp, tvålsnopp, tvålsnopp.. snopptvål?? Jävla Pierre!!
Han införde reglen då vi va tvugna till och säga tvålsnopp innan vi sa
något annat till någon annan, jissus, kan ni tänka er hur illa det va?!
Kvällen va nice, det får göras om snart, dock inte på en söndag haha.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0