walk walk, fashion baby, work it move that bitch crazy. Walk walk passion baby, work it, Iam a free bitch baby.

Mhm Lady Gaga kan sjunga om mode hon, och jag kan dregla
som fan över mode jag. Har bläddrat igenom Elle och Hm's senaste
kataloger nu, Grr I wish I was a rich bith! Den som säger att glädje
inte kan köpas för pengar är antagligen lite efter och lider av stor
brist på fantasi och kreativitet!
Men visst finns det så mycker mer än kläder,
skor och smycken som får en att gråta hysteriska glädjetårar.
Resor - upplevelser - minnen. Allt är ju dock kopplat med pengar.

Tänk allt man hade kunnat göra för sina nära och kära, vilka
känslor man hade kunnat skapa genom pengar. För det är ren fakta,
man kanske inte riktigt kan köpa känslor genom pengar, men man kan skapa dom.

Jag letar för fullt efter en outfit till julens bravader och nyår, och gissa
om jag kommer bli happy när jag klickar hem dom godbitarna!


Jag och mitt fotografhjärta faller såklart lätt när det gäller Fashion photos.
Här är en del + lite godsaker som hade gjort en och annan tjej lycklig.



Agnes i Svenska Elle Dec 2009, vrååålhet nyårsklänning eller vad?!




Fashion photo och Outfit intervju i Elle!



Fashion photo, HM vinterkollektionen!



http://www.fashionphotography.it/ finns listor med Modefotografer
världen över, himelska bilder som man kan häpna och dregla lite över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0