two - zero - zero - nine

2009

årets bästa: halsmandeloperationen 30 nov.
årets värsta:
orättvisa! Man blir så arg och ledsen.
årets händelse:
kungen av pop dog.
Årets resa: sommarens stockholmsresa, heeelt crazy!

årets fest:
nyårsfesten kanske, annars sommarfesterna :)
årets dag:
alla dagar borde va speciella.
årets present:
smyckerna på studentdagen.
årets tår(ar):
film,musik och några när kärleken sket sig.
Jag har dock lovat att aldrig mer gråta över killar.
årets person:
storebror, han förstår bannemig allt.
årets låt:
finns för många bra för och kunna välja en.
årets film: baksmällan, haha klockren!
årets bok:
The Twiligth Saga böckerna, helt lovely!
årets lögn: när jag ljög för mig själv.
årets regret:
en eller två saker. Man ska dock inte slösa energi
på att ångra saker man gjort, livet är för kort för det.
årets kyss:
en sjukt efterlängtad kyss i bilen en underbar natt.
årets natt:
första natten med dig.
årets citat:
" Kom ihåg att du är dödlig, så lev livet!
årets skämt:
finns så många roliga.
årets mysigaste:
du och Jag och våra kyssar mellan allt snack om livet.
årets längtan: man längtar alltid iväg sig, varför inte njuta av nuet ist.
årets månad:
december. Har aldrig lärt mig så mycket som nu.
årets gräl: dom med mamma. Du är du, jag är jag, så är det.
årets beroende: Nikotin, koffein och adrenalin.
Allstå cigg, kaffe och spännande äventyr ;)

årets vill ha:
en jordenrunt resa.
årets frisyr:
långt blondt hår, otippat ja, jag saknar det långa hauret.
årets roligaste:
studentveckan, rockveckan och midsommarveckan!
årets tråkigaste:
och va sjuk konstant, mongomandlar!
årets vårminne:
mitt och Jennys vårmys i Hällevik.
årets sommarminne: oj, allt va så underbart! Stockholm, festerna,
kvällsdoppen, grillkvällarna, filmkvällarna, vännerna <3

årets vinterminne:
En speciell person.
årets smärta:
halsfluss, halsböld - uuuuuh.
årets överrasking:
mina tankar, dom tar aldrig slut.
årets läskigaste:
läs nedre raden.
årets konstigaste: Nedsövningn innan operationen!
Fan vad underbart härligt, konstigt och läskigt det va.


- Midsommarafton 09 va en av de bästa dagarna på hela året


Det har inte riktigt varit mitt år, men jag deppar inte för det.
Jag har haft riktigt kul, lärt mig massvis och verkligen levt livet så
mycket som möjligt. Jag satsar på 2010, det kommer bli mitt år!
Det ska jag se till, positiv inställning och vilja är det enda som behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0