scary, crazy and todally wierd

Imorse vaknade jag dock av ett ryck, hela jag skakade
och jag kunde inte göra någonting, inte röra mig, inte skrika,

knappt öpnna ögonen och det kändes som att någon stod bredvid mig,
som att någon väckte mig. Så fort mina muskler slappnade av igen kutade
jag till soffan tände alla lampor, grät som en tre åring av rädsla,
vad i helvete va det då? Mitt huvud va helt spooky och jag såg
stjärnor hur länge som helst, som om jag hade slått i huvudet.

Jag väckte ingen utan satt i soffan och kollade tv och lugnade ner
mig med choklad och tänkte att någon logisk förklaring måste finnas.

Typ som att jag fick en panikångestattack eller att jag fått epilepsi eller något.

Efter lite mer än en timme ringer farmor från Finland och säger att farfar
har åkt in till akuten, att han är ganska dålig.. Älskade Farfar <3

Väckte någon mig för denna hemska nyhet eller har jag något sorts sjätte
sinne som varnar mig för saker precis så som mormor hade.
Eller så börar jag bli galen eller har för mycket aktivitet i hjärnan nu igen.
Jag har det dom perioderna när jag har mycket migrän.
Läskigt är det iaf, jag vet inte riktigt vad jag ska tro, det är rätt sjukt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0