P-A-R-D-E-E-Y

Jag är rätt sliten sen gårdagen, riktigt kul va det bannemig :)
Idag fyller pappa 49 så vi har ätit tårta och en massa
gott och han fick sin present ( en snygg jacka ) igår, eller förgår.
Jag och mitt minne är inte bästa vänner haha.

Nu ska vi snart iväg och handla massa gotte och annat som behövs
till fest, för saukkosystrarna står för förfesten i syrrans lägenhet
inne i staden sen blir det altona, det gamla vanliga!

Jag har saknat festandet, igår va det smygstart idag ska jag slå klackarna
i taket. Naej nu kurrar magen och jag måste klä på mig, stressigt värre!

Black Eyed Peas har verkligen lyckats göra bra festmusik
Party all the time, Boom Boom Pow och I gotta Feeling, raaouwr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0