It's electrifying, wind me up and watch me go

Bowlingen var riktigt kul och jag pallade hela 2 timmar.
Jag och Sofia kom på delad 3:e plats av 8 tjejer och typ på
5:e plats av alla 12. Erika den lille skiten är ju en jävel på
och bowla, helt sanslöst, Jessi den jävlen hade ju me en sån röta.

Fuckface 2 och 3 va det så vi döpte er till?!.

Natten spenderades lite överallt, Hanös klubbstuga, hos Ia,
som taxi hit och dit och så slutade det med att två av mina ex,
Rigi och Simon efterfestar med mina föräldrar. Normalt va?
Dom pallade inte det finska trycket, jäkla klent av er asså ;)
Jag fick köra him fyllehunnarna men riktigt kul hade vi faktiskt.

"Ser ni inte tomtenissarna?!" , "Om man sätter på denna kepsen
så ser man brunstiga vita älgar" Fyfan vad vi garvade.
Vår humor asså och är man övertrött så är man haha.





Nästan hela gänget kaa



Fuckface 2 in action



Fia in Action




Dom råder brist på skor så man fick ju mixa, rätt hett ändå.
Men jag tror det va det som gjorde att jag tappade ledningen... Eller?.. XD




Erika va grym! Vi är helt övertygade om att hon har en bowlinghall
gömd i källaren. Det är den enda logiska förklarningen haha.




Yes Fuckface 3 kan sin shit!



Sofia va på hugget ;)







Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaha, fuckface :) nej, jag har inte en bowlingbana gömd i källaren, jag är bara sjukt bra ;) såg inte så lovande ut i början, men man kan inte ligga lågt hela tiden :) haha, ällar dig <3

2009-12-06 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0