Ice cold

Höll på och frysa ihjäl inatt! Sov med alla kläderna på
( strumpor, mysbyxor, ett linne och två tröjjor ) +
två stora täcken, en filt och begravd i kuddar. Fan vad kallt det va!

Vaknade vid 4 och vid 6 så kom mamma in och garvade åt mig.
Hon frågade varför jag inte gått upp och sagt att det va så kallt.
Pannan hade nämligen stängts av så det va ingen värme i huset.
Jag som trodde att det bara va jag som frös. Så här efter operationen är man
lide småsjuk, och säkert som jag orkade kliva ut i kylan för att väcka dom då.
Naej jag låg kvar där i mitt lilla pardis under täcket ända tills nyss.

Nu håller jag på och äter frukost, ja det går segt som attan.
Jag är hemma själv första gången sen operationen nu me.
Det är skittråkigt och mamma är hysterisk på jobbet kan jag tro,
och nu ska jag efterlysa någon som kan Joina på en film, cya ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0