Iam so fucking tired

Godmorgon! Idag är jag helt efterbliven.
Jag kom him halv 4 inatt efter kvällens bravader.
Kstad va nice, men kallt, och efter det blev det lasses sen besök hos Carro
och så bara för att vi va rastlösa så sladdade vi runt med Paul mitt i natten.
Ja, jag kände mig som en femåring i en karusell på Gröna Lund. Men det får man
bannemig göra ibland, många goa skratt fick vi fram iaf.

Somnade halv 5 och vaknade vid tio av att Jessi tryckte i mig
varm oboy och grädde,
blää va min första tanke, men konstigt nog
a det gott direkt efter man vaknat, sen somnade jag dock om igen
på dirren och sov sött till halv ett, sjukligt trötter är jag idag.

Nu är jag himma själv med så sitter och myser med massa filtar i
soffan och nördar satc, det är nästan för mysigt haha, cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0