Iam so excited, and i just cant hide it

Jag känner mig som när jag va 6-7 då man gick och la sig extra
tidigt för att dagarna skulle gå fortare fram till julafton och alla
julklappar.
Jag behöver ju inte vänta till julafton , bara några dagar
till sen får jag en julklapp av mig själv, men denna iver och spänning
tills jag får hem min pärla asså. Jag blir lite överdrivet glad, men bättre
det än och inte ha någon tacksamhet alls mot någon eller något iaf ;)

Jag tänkte faktiskt precis gå och sova,
men istället greppar jag några piggelin
och annat nice och går två kvarter bort mot Sofia för lite filmnördande.
Att vara arbetslös är chill, lite för chill för min sak men ganska nice, cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0