Iam Dancing In The Dark

Imorse ville jag dö så ont i halsen hade jag.
Tårarna rann, öronen dunkade och jag kunde inte sova, det va hemskt.
Åkte in till sjukhuset vid ett och fick bla en liten kamera
nerkörd i halsen via näsan, fy faan vad det kittlades.
Jag fick inte skratta utan skulle andas lugnt. Jäkla så svårt det va!

Det såg iaf bra ut, jag är bara lite immun mot värktabletterna.
Så har fått skitstarka tabletter nu med morfin i och lite annat godis.
Nu lär jag kunna sova bra iaf och det gör inte alls lika ont i halsen.

Kollade nyss en bölfilm och det kommer bli mer sånna idag/ikv.
Ska snart få i mig stuvade makaroner. Jag hatar det, men jag är sugen på det nu.
Wierd! Är nog för att jag är trött på allt flytande skit nu, gah, saknar mat!
Jaaa, jag är en jävla gnällspik, det är en sån typisk deppdag idag! Cya

Detta är dom bästa bölfilmerna i världen. Får aldrig nog av dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0