Happy new year everybody ;)

Nyårsafton idag då! Jag är fortfarande lite småsjuk,
hostan och förkylningen sitter som berget på morgonen.
Nu ska jag snart basta, sen fixa mig lite lätt, packa ihop alla mina
saker, dra till jenny och Fixa maten där och oss själva innan alla kmr.

15 personer är vi som äter middag hos Jenny och är där på förfest
sen kommer taxi vid 9 och kör oss 1.3 km ( ca ) till Ellman hahaha.

Hos Ellman är vi tills vi däckar eller vill hem, alltså inget  firande på
torget för oss. Det är rätt överkattat och man fryser röven av sig.

--------------------------------------------------------------------------

Jag spexar lite med kameran när sminket va klart,
körde på guld/silver och lila och massa massa massa glitter! ;)



Jag & Jenny medans vi fixar oss och inväntar folket haha



Mina glitterlicious naglar, synd att dom har blivit helt mongo
bara, fick kapa dom ner till roten nästan, det gillas inte.

P.s. Haha det ser ut som jag har värsta korvfingrarna, men det
har jag faktiskt inte, så det så ;) D.s.



Färdigfixad med en massa glitterspray i håret, raaaouwr.



Denna outfiten blev det + mina älskade Tiamo shoes på det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0