J'veux ton amour, et je veux ta revanche

Carro har en sjukt nice lägenhet, I fell in love litegrann.
Vi pratade och drack kaffe. Jag kan dricka liite, det är starkt
för halsen men jag saknar kaffet som fan så jag skiter i det.

Vi byggde möbler me, eller försökte.. Jag kollade mest på
för jag får ju inte göra något för någon. Lizzy va mest i vägen.
Jag svär på mitt liv att den katten har damp. Dock är de en liten kisemiis..

- "Mästerbyggarna" sätter igång sitt verk




- Lizzy vill också bygga såklart




- Lizzy får busa med mig istället (a)




- Halvvägs och Lizzy är proffs på och störa byggarna




- Nästan färdiga och då upptäcker vi att vi byggt HELT FEL..
Mittersta plattan var uppochner.. suck.



- Så vi körde en kaffepaus  a la rock 'n' roll på det.
Jaa, Carro är gudomlig, lite flåtig och sleten bara, inget fel på det kaa ;)



- Ja vi erkänner faktiskt..  En KILLE fick bygga ihop skiten till oss.
Ett bevis på att tjejer ska ignorera verktygen osv, Tack Paul ;)



Efter detta äventyr begav jag mig på ett annat.
Hade lite kvalitetstid med en snygging, det blev en del filmer,
Kommer dock inte ihåg vilka för vi pratade på som attan istället.
"Tacka fan för painkillers" och Vem bryr sig om filmen när
man kan kolla på dig istället. hallå?!, haha.
Intressant, Galet, Mysigt, Sanslöst.. Kan inte sätta fingret
på hur bra det va. Obeskrivligt helt enkelt
;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0