Adventure in k-town

Natten blev ett äventyr som heter duga. Mhm, like it alot.
4 timmars sömn + frukost och mys sen kstad.
Fy fan vad vi har ränt! Skopunkten - Willys  - ÖB - Lindex - Åhlens
Mc D - Ekohallen - Lagerbergs - dukning/dekorationsslit hos Jenny.

Nu är jag helt slutkörd, funderar på och sova helt ärligt. Det är en lång
dag hos Jenny imorn och jag ska va pepp! Wihoo så nice det ska bli :)




Bokstavligen så slet jag upp mig själv 9 imorse och mös med
denna underbara sötnos som sovit hos faffa och famoo med Ängla!




Drog till Willys och storhandlade till Nyårsmiddagen med Sofia




Stackars min bäver som är sjuk, men hon ställer inte in middagen
och förfesten imorn för det inte, thats why we love you ;)




Jens hade typ så här kul med oss tjejer hela dagen haha!




Fy i hellsikke så trött jag va, men kul som attan hade vi faktiskt ;)



"Sofia - Våga bara fota looken, Jenny - Fan, är du efterbliven looken,
Jens  Äh nej?!, är du?! looken" haha, det är kul och va papparazzi.




Mhm efterlängtad mat, bör dock sluta äta skit.. Hm blir mitt nyårslöfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0