Today is a good day

Har varit inne i stan ( sölvesborg ) med Emelie idag, vi har fikat
och snackat och hon gjorde en sak som jag ALDRIG trodde
att hon skulle göra. Vet ej om jag får nämna det, det blev iaf riktigt bra!
Sen hälsade vi på Carro där Paul också va, mycket trevligt :)

Snart har alla mina kläder från HM kommit, och idag ska mammi
beställa hem massa lyxigt smink till mig, happyface*

Men det bästa av allt är att min PÄRLA äntligen har landat i affären.
Fy attan så ubernice! Så fort jag raggar upp en säker bil som kan ta mig
till Bma så hämtar jag den. Grr, idag är en alldeles för bra dag :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, det var busigt gjort :) tack för sällskapet! <3

2009-12-17 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0