Slow it seems, vague in my dreams.

Jag har en förmåga när det gäller mina tankar,
Så länge jag kan minnas har jag haft en oändlig fantasi och tankekapacitet.
Dom har alltid varit riktigt trygga inut i min lilla bubbla,
Oerhört sällan läcker dom ut ur mina läppar eller fingrar.

Men nu snurrar dom som en karusell på liseberg,

Jag gillar spänningen men hatar att må illa.

Dom har fastat på repeat på min favoritskiva,

Jag älskar första låten men sen blir jag yr igen.

Jag borde skapa en gränslinje med ilskna vakter,

Dom skulle frågat efter pass om jag vill överträda till landet ingenstans.
För tankarna har inga gränser och vi tänker alldeless för mycket ibland.
Jag stänger av mig för att andas, för det är nutiden vi lever i.

---------------------------------------------------------------------------------------

Jag är rättså rastlös, varit vaken sen kl 6 nu haha. Ska göra lite kaffe
sen sätta mig i altanen och mysa med massa filtar, för det snöar som attan.
Snö är ju bland det mysigaste som finns. Jag vill att någon kommer hit
och sällskapar mig, för jag trivs inte i min ensamhet. Usch naej, det är drygt nu.




"Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har. Kom nu jag är kroniskt låg,
bara mökret hörs. I ditt öga var en storm jag såg, som sommarsnö,
i döda vinklen ser jag allt du gör"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0