Dont you know pump it up, you got to pump it up!

Inatt satt jag och Jenny och planerade Nyår, vår 20 års fest och annat
kul som kommer hända dom närmaste månaderna.
Till 20 års festen har vi
77 ( om jag minns rätt ) bestämda inbjudningar utav max 100.

Classy With A Touch Of Pink är temat. Något synligt måste vara rosa
tex, naglarna, slipsen, skjortan, klänningen, smycken,
något på outfiten helt enkelt. Festen kommer äga rum i Feb eller Mars
i någon av listers byggdegårdar, antagligen Hälleviks. Allt är inte helt spikat ännu
men snart så! Inbjudningar kommer komma i Januari skulle jag tippa
på. Kul som fan ska vi ha, en fest värd att minnas ska det bli ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Det låter som om ni kommer däcka ;)

2009-12-14 @ 14:04:50
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: emeliej

då får man hålla tummarna och hoppas man är en av dom 77 :)

2009-12-14 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0