Afterparty is the shit

Gårkvällen / Natten var med helt rätta ord SJUK!
Började med pokerspel och filmmys och sen va jag fylletaxi
och bilen blev fullproppad med pardeypeople och helt
plötsligt så va hela huset fullt med fulla folk och efterfesten
va i full gång. Bastubad, dans, snack, kallabalik, nattamat,
däckningar, jobbiga människor, skratt och fyllesång..

Ja natten innehöll jävla i allt en efterfest kan innehålla!
Jag va nog hög på medicin och kaffe för jag höll låda till 4 halv 5,
Då somnade jag sött i sängen, mhm det va efterlängtat.



Blod, obalans och fyllesnack är ju inget ovanligt




Bastubad och "Got a little Captain in you?" imitiationer
Min fastnade ju dock inte på bild för jag halkade haha.



Chill, dans och Rigi är snajjsig som Magnus Uglla Da hipphopper




Carina och Daniel va på hugget kaa




Pusseliiipussspuss



Syskonkärlek



Första däckningen gjordes av André E, sen däckade Tjockis
på hans ass, mjaauu!




Kan vi dansa vilt och sjunga högt? Javiisst kan vi det ;)



En av bastubadarna tappade ju givetvis handduken under kvällens
gång också. Nämner inga namn haha. Det va en avröjd efterfest
och trots Kallabaliken som uppstod så va det roligt värre.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Haha vilken bild på mig!! Jaja man ska bjuda på sig själv!!

2009-12-13 @ 16:53:23
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0