Crazy chick

Jag är liksom sjukligt rastlös så bränner skivor för
fulla muggar
, inte för att jag lyssnar på skivor mer än i bilen.
Men det är nice med nya och jaa Jessi jag snodde dom av dig, mohaha.

Waaaa, man får tamigfan gåshud, älskar och spitta högtalarna och sjunga med.
Men nu så vägrar halsen sjunga så jag kör typ gitarr och trumsolo och
snurrar runt i datastolen som en freaky one istället.

Efter detta väntar skönhetsbehandling. Jag är en jävel på och näcka inför
grannarna nu så ska nog försöka börja med och klä på mig, sen bodylotia mig,
Mannikyr och pedikyr och annat ska också fixas. Niiice cya ;)




Haha lyssna på låten och tänk er mig i datastolen? Yes Iam Crazy.
-" You're a sexbomb love machine, 69 shots o' gasoline"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0