Cosy nigth with the girls

Nu blir det shopping i staden sen k-town efter det
för ännu mer julshopping och så ska vi se Erik och Calle
på lilla torget sen fika på det, massa mys med tjejerna ikv ;) ♥

-------------------------------------------------------------------------

Update: Ktown va mysigt men sanslöst kallt, sådär 16 minus är inte
och leka med.
Jag shoppade loss så känner mig urfattig nu igen.
En massa fjortisar hängde efter Erik & Calle som gled runt på stan.



Min nyinköpta mössa, I lööööv it ;)



Ktown är sjukligt mysigt nu i juletid



Millis, Jessi och Jenny



Stora torget va det visst, och jävla med folk det va där!



Så vi ställde oss bakom scenen vid några vakter för att slippa trängslen.



Då parkerar en bil bredvis oss och där sitter Calle och Erik




Erik en meter ifrån oss, raowr vilket smile ;)



Vadå awkward och bli fotad av pressen i bakrunden av dom.  Gosh..



Calle precis framför mig, jag ville peta på honom lite, men något
stoppade mig, jag menar jag hade inte velat att främling skulle
peta på mig. Haha, lite kul hade det varit ändå xD




Båda två på scenen, hyyyy sau kallt da va!



Vårt folktomma place kryllade sen av stora fans, speciellt när dom
skulle köra igen, usch vad jobbigt det måste vara och va känd.




Haha, helt sjukt. Insidan av rutorna fick vi skrapa sen XD




Sen blev det mys hos Carro halva naten. Kolla Lizzy´s ögon, spooky.



Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 17:24:39
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0