Living wild, living free

Tjingeling!
Denna veckan har jag invaderat syrrans
lägenhet på Doktor Sternsgatan i stan.
Det har varit riktigt gott och se hur det
är att bo i egen lägenhet ;)

Det är dock långtråkigt och  va arbetslös,
jag vill tjäna pengar så jag kan resa.
Planen är nämligen några månader
i Asien med den/de som är villiga.

Just nu är jag i Gualöv, mohaha.
Typ världens ände och här bor Carro
nu, så man måste ju åka hit och hälsa
På fanskapet  lite då och då ;)
Ikv blir det nog lite äventyr me Olsie.
Vilken stad vi besöker vet man inte,
inatt rände vi på platser i k town
som jag aldrig har besökt haha XD

Jag måste verkligen fixa designen,
den är så trååååkig och så inte min stil.
Det är duktigt tråkigt och skriva i den me
när den ser så tråkig ut haha.
Snart är det förhoppningsvis fixat!
Ha det gott me er, cyaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0