Iam just having fun

Hallau Kaaa, det va ett tag sen sist
Jag är lite upptagen med och leva livet ;)


Stockholm va HELT CRAZY!

Sjukt roligt hade jag och tjejerna.
Det va en massa shopping, grönan,
pride festivalen, drinkar och fest såklart.
Träffade riktigt roliga männikor och hade
en helt underbar weekend.
Tack till Morbror Kim som ställde
upp som Chaffis och kock och allt annat
du gjorde för oss, Love you ;)

Efter det har det varit jobb, OTH kvällar
och fest,
har spendarat många kvällar
på terassen denna sommaren.
Har även legat ute många kvällar och kollat på
stjärnorna, snackat om livet och kedjerökt,
och snackat ännu mer haha.

Nu är det första veckan jag som jag är "arbetslös",
jobbar ju lite faktiskt XD.
Men har varit på AF idag me Carro.
Mhm, verkligheten har kommit ifatt mig.
Nu är man vuxen och ska klara sig på egen hand.
Spännande och skrämmande.

Först och främst ska jag dock opereras,
förhoppningsvis iaf, mina mandlar och jag
är värsta ovänner som ni säkert redan vet.
Efter det hoppas jag på jobb i Norge,
men med mig vet man aldrig vad som händer.
Lika troligt att jag stannar här eller drar till spanien
eller varför inte Stockholm? Vem vet, inte jag just nu iaf.

Imorn ska jag iaf busa med min charmiga brorsdotter,
och Frida ska följa me oss på lite äventyr.
Så snart ska jag sätta mig på altanen, ta en sista cigg
och kolla på den enormt underbara stjärnhimlen
som finns att skåda inatt, sen är det nattinatti.
Ha det gott, cyaaa ;)




























Den som behärskar ögonblicket,
Den behärskar livet

- Wolfram Von Eschenbach











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0