wiii

Jag Jenny och Mly körde och hämtade Felicia sen vidare till glassbåten.
Riktigt gott va det me glass i solskenet :)
Sen blev det en liten glidarrunda
innan vi besökte Felicias hus lite. Den jävlen bor ju i Göteborg egentligen men är hemma nu.
Snart får vi väl åka upp och hälsa på henne tycker jag :)

Nu är jag hemkommen men snart kommer folket hit.
Fick nämligen impulsryck och styrde upp en grillkväll.
Mysigt, javisst. Men en annan kan ju inte festa ..suck.
Varit nykter nu i två veckor. Två eller tre till kommer det bli. Tragiskt. Nu låter jag väl som en alkis.
Frågan är ju om inte alla Sölvesborgare är lite halvsalkisar haha.
Finns inte mycker mer och göra än att festa konstant i denna hålan ju.
Menmen, ha det gött allihopa.
Har inte tid till att skriva på ett tag skulle jag tro ;)

åhh just ja, saken jag skulle hämta får hämtas nästa vecka. Nämligen påskstängt. Så nästa vecka
får ni se vad jag väntat sååå länge på och få ;)

Kommentarer
Postat av: becka

Haha jo, Sölvesborgare är nog allt lite halvalkisar allihopa.. Haha!

2009-04-09 @ 19:40:30
URL: http://xbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0