en dag som ingen annan

Är definitivt på mycket bättre humör nu
än innan dag. Skrattretande växelhumör jaa :)
Jaja, efter att min humör lugnat ner sig en aning
drog vi en runda till Putte. Vi upptäckte att Carro
är livrädd för tatueringsnålen och att jag helt enkelt
får adoptera om jag vill ha barn.

Nej skämt och sido så är det lite komplicerat.
Mer säger jag inte.

Ikv ska jag och Jenny plugga
.
Ohyes ni läste rätt - jag och PLUGGA i
samma mening.
Hmm, jag ska ta ett stadigt kraftövertag nu.
Jag är ju egentligen smart,
Men jag ligger efter i mycket nu
så jag måste plugga på om jag ska hinna ikapp.
Jag har ju fakiskt mål och så som de flesta har,
mina mål är kanske lite mer unika haha.

Smsgeek som jag är, japp får och skickar
ca 100 sms om dagen. Min telefon är ganska
fucked up så ibland blir de knasigt.
Roligast är ändå när orden ändras av sig själv
( touchhelvete) så man förgyllar ju någon i en min eller två.

Jag - Jag vill me plugga men jag kommer inte
få tummarna ur röven att göra det själv.
Kan inte jag sova hos dig så pluggar vi tillsammans ikv?

Jenny - Ja MEN då SKA vi plugga inget annat haha

Jag - JA DET SKA VI. Men jag har bara ett problem.
Jag glömde väskan i skåpet i morse.
Så de flesta grekerna är kvar där. Men jag har
lite saker här hemma :)

Jenny - hahahaha jag höll på att köra av vägen
där, grekerna hahahaha XD

Det är fan bara vi och vår torra humor som skrattar åt sånt,
men shit the same. Vi har kul iaf :)

Jag ska kränga lite painkillers innan det blir dax för Djupekås
och pluggande. Nörda lite data och så me ja.
Vi får hoppas humöret inte hinner vända igen,
ha de gött, cyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0