Sjukt trött

Äntligen hemma efter en lång kväll/natt.
Jag och Jenny blev de enda som grillade haha.
Emelie kom me sin smörgåstårta.
Senare kom Elina, Filippa, Rickard, Ola och Danne.
Blev mest att vi satt i altanen och snackade och mös bland alla värmeljus :)

Sen fick man agera taxi (
ingen ovanligt ) till Kstad.
Emelie följde me mig, så sjukt tråkigt och köra hem därifrån själv så.
När vi kom tillbaka till "staden" så hade Ola däckat, vi som tänkte våldgästa hans lägenhet.
Emelie fick köra hem me sin Rickard och där stod jag vid statoil och va helt plötsligt sjukt rastlös,
och sjuuukt pissinödig. Nöden har ingen lag som jag brukar säga, så jaa ni kan tänka er
hur det måste sett ut för dom,
om några nu såg mig, såg mig hahaha.

Jag fick iaf tag på min nya vän Karl som va i närheten. Körde dit han va och tog en röka eller två.
Han va tydligen på någon lam fest, så jag fick köra hem honom.
Vi slog ihjäl en timme genom att snacka om allt mellan himmel och jord, Riktigt trevlig man faktiskt han där Karl haha ;)

Sen körde jag till kstad igen för att hämta systra mi och hennes friends.
Mötte polisen i 180. Hann bara tänka - NÄÄH NUU DÖR JAG, dom kommer ta brummbrummkortet!!
Men icke sa nicke, dom hade nog annat för sig. Kom undan utans ens en varnig. maha :)
För det ha jag ju råkat få redan.
Är duktigt bra på att gasa lite för mycket.

Men det är ju inte kul och köra om man inte kör fort me stereon på högsta volym.
Antar att jag ska försöka va laglig ändå. ^^
Det blev iaf en korv på statoil innan alla skjutsades hem.
Nu sitter jag här, riktigt jävla trött, men ändå kan jag inte sova. Inte ännu.
Somnar aldrig förrän jag är i den djupaste dvalan av dvalor som finns att uppnå så.

Imorn är det fredag, eller ja det har hunnit bli fredag.
Men iaf, har hört att det ska bli nice väder. Så ska försöka och inte sova bort halva dagen.
Blir väl bus me Ängla och andra äventyr. 
Det blir ju inte bättre än vad man gör det till.
Så jag ska göra min fredag suverän.
Tycker ni me ska satsta på det :)

Kommentarer
Postat av: Acke

Hur fan orkar du skriva så jävla mycket=) NÖRD=)

Ja vi kanske kan ut å köra får se på vilket humör jag är på

2009-04-10 @ 10:03:49
URL: http://carstop.blogg.se/
Postat av: Acke

Och min blogg e bäst så de så

2009-04-10 @ 10:05:02
URL: http://carstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0