mumma :)

Blev en jädrans roadtrip idag.
Hällevik - Erika/Stranträffen.
Khamn -  Glassbåten/Rallykörning/moonande på e22.an,
men Rondellen va ändå värst XD fan, körde nästan in i bilen
framför mig så mycket skrattade jag hahaha.
stan - Hälsade på Bror och la famely.
Hällevik - Chillade lite hos Erika,
och nu sitter jag här hemma och dricker iskalla öl och goda
absolut vodka groggar, its lovely :)

Päronen and company drar nog till staden senare,

snart kommer mina homies och jag har ingen aning
om var vi kommer hamna, men jag är sjukt pepp :)
Skååål and goodbye, cyaaa ;)






 

Kommentarer
Postat av: Erika

du glömde brillorna här + att du måååste skicka dina extremt vackra bilder :D

2009-04-18 @ 20:17:05
URL: http://buttercake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0