Movienigth

Bölade som fan nyss till Twilight. Sjukt bra är filmen ju. Men nu kom Jenny och joinade mig.
Vi har velat kolla på Fredagen den trettonde hur länge som hellst och ikv ska vi äntligen se den :D
Snacka om att vi kommer skrika, bli hysteriska och sen kommer vi inte kunna sova haha.

Nyss fick jag ett roligt och intessant samtal
. Visste inte vem det va först och så är min mob rättså sönder
efter att ha badat badtunna och blivigt nertrampad i marken på carros fest för några veckor sen xD
Menmen, på något lustigt sätt lyckades jag höra 95 % av samtalet :) Du är så gudagullig!
Du ska inte behöva ha dåligt samvete över en sån liten grej, herregud ;)

Nu suckar och sliter Jenny i mig. Vi får väl bege oss mot Statoil nu,
Måste köpa gotte ju. Ingen filmtajm utan gotte ;) Får väl se vad som hittas på efter filmen.
Har ju Påsklov så man vet aldrig vad som händer :)

Imorgon kommer jag va superdupermegabautauuuuuuber happy.
Varför? Jo det får ni se imorn, supriiise  haha;)



Kommentarer
Postat av: Acke

Ja de gör ja=) haha

2009-04-09 @ 00:22:19
URL: http://carstop.blogg.se/
Postat av: Karl.

Såg den idag igen..Satan va den inte är bra asså!

Måste vatt helt off första gången hahahaha..



2009-04-13 @ 00:00:03
URL: http://wwwwwwwwäääääääääääää

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0