I'am Back

Yes, efter att Jessi, Olle och Adam väckte mig genom att banka hysteriskt på fönsterutan har jag mest chillat framför datorn.
Och jaa, jag blev livrädd. Jag blev arg på köpet också, trodde klockan va halv tio ( jag somnade vid 6 tiden ) men hon va fan
halv ett haha :) Så va väl bra dom väckte mig ändå. Fick ju frukost och fika framlagt, härligt värre ;)

Det åskade inatt , riktigt mysigt. Men ja, dagen har som sagt gått till bloggen. Har glömt bort min blogg en aning.
Så fick en jädra dille. Jag ville börja om och göra en ny bättre blogg.
Raderade exakt alla gamla inlägg och bilder. Lite sorgligt kanske, men det känns rätt skönt ändå faktiskt.
Håller på och skapar en ny design nu. Den ska bli så jävla nice ska ni veta. :)
Tack till Jenna som hjälpt mig. Koder är helt åt helvete haha.

Nu orkar vi inte mer för idag, så ska kolla på Twilight nu. En av världens bästa filmer säger jag bara!
"Kärlek vid första ögonkastet typ" Har läst dom två första böckerna me - sviiin bra.
Jag har skrattat och gråtit, mest gråtit kanske. Är helt hopplöst känslig för romantiska saker.
Jenna är me ganska besatt i filmen och böckerna så nu har vi köpt hem trean och fyran me.
Har ni inte sett filmen så se den och läs böckerna. Det är dock en "chick flick" haha.
 





Kommentarer
Postat av: Acke

Jä jä fuck off:D

2009-04-08 @ 20:20:29
URL: http://carstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0