Disney is the shit

Kalla mig efterbliven om du vill,
men jaa, jag sitter verkligen och youtubar
och sjunger me till till Ariel, Lejonkungen,
tarzan och andra Disneylåtar XD
Det sägs att små barn roar sig lätt,
men det gör jävlar i jag me.
Jag skrattar verkligen för mig själv
Ingen blir för gammal för Disney asså. :)

Havet är djupt
Havet är djupt
Nere på botten,
här är det toppen,
titta och njut
Uppe på land finns bara spring,
möda och slit för ingenting
Men under ytan, där kan man flyta
Havet är djupt nananana

Haha, guud jaa, jag är rastlös xD
Snart kommer Jenny och jag lovade henne
och sjunga tills hon kommer.
Vi ska ut och gå och sen blir det
Greys Anatomi och pluggande.
Prov imorn juu, menmen, cyaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0