090427

PARTY LIKE A ROCKSTAR!!

Har varit så sjukt upptagen i helgen,
så har inte hunnit uppdatera.
Fredag: Fest hos syster, David sen altona.
Sviinkul, Jag och Össi hängde mest i baren och
hade rökpauser hit och dit!
Shakade ass gjorde vi också,
boom boom ... now drop hahaha
- mitt minne av musikenxD



Lördag: Heldag i Malmö. Bakis på tåget. Sleten dag xD
Hitade massa gött. Åt på Thairestaurang me, mumma!
Solade och grillade när jag kom hem me andra bakisfolk :)
Sen begav vi oss på Maskerad, och vidare till klubbstugefesterna i stan.
Sen hamnade jag på något vis i Sölve hos min gamla
spanskalärare Anna hahaha. - Como estas? Muy bien, y tu?
Spanskan satt kvar märkte vi.
Där var det röjj och trevligt.
Men jag va rätt nanig så drog vid ett tiden.
Kom hem och käkade me folket som festade
hemma och somnade sött sen.







Söndag: Fille det aset väcker mig vid 12,
han kom sen när jag år frukost UTE, gött är det :).
Som vanligt blev det bakfyllesamling på trädgården
med solning, fotboll och käk.
Vi drog vidare till Mjällby - Mff matchen. Den va nice.
Fick springa runt me Ängla som ville hit och dit :).
Några Mffare busvisslar och skriker på mig och Jag svarar med
- HATA MALMÖ FF! ( Maifare som jag är).
Tur väl va att deras område va inhägnat för dom muckade gräl sen haha.
Gött att MAIF vann, mohaha!
På kvällen blev det filmkväll hos Bobbo.
Jädrigt nice me livshistorier, svingod marrängswish och skräckfilm.
Efter filmen blev jag helt hysterisk och kunde inte somna.
Inbillade mig saker och hyperventilerade typ haha.
Jag är störd när det gäller sånt :O

Imorse hade jag migrän men gick till skolan tillslut.
Det va chill. Håltimmen spenderades hos Lollo där vi
lyssnade på rockmusik, längtade oss iväg och hade kafferep.
Efter skolan gick jag och Jenny en fet runda i hällevik, 1.5 timmar
tog det. Duktigt av oss. Sen har jag mest chillat hemma.
Håller på och lägger in fest bilder på facebook so check it out ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0