090424

Hellu :)
Jädrar vilken stressig dag jag har haft!
Hade dock bara en lektion imorse, sen chillade jag lite.
Hälsade på syster innan jag gick bort till skolan igen.
Var tvungen och hämta studentmössan idag ju.
Den känns lite liten, men det får bannemig duga haha.

Efter ett djävulskt rännande för denna mössa så gick jag
ner på stan och snackade me Tajjan lide.
Köpte lite smågrejer sen fikade jag med Sandra och Lisa.
Det blev Coffee House denna gången och det va nice.
Sen chillade vi på stan i det härliga vädret, lovely.
Sen rände jag till Martina som va i ett megabautahus
som ska bli 5 jädrigt snygga lägenheter, asnygga verkligen.
Riktigt bra läge. Sen drog vi till han som som ägde fastigheten,
skojamindoja säger jag bara.
Han hade en sjukt lyxig lägenhet ovanför gamla Toppi Hoppi.
Högt i tak, stora fönster, öppet, stort jaa fyfaan vad kär jag blev!!

Nu är jag dock äntligen hemma efter mycket rännande.
Ska äta hemmagjord pizza snart, sen duscha och fixa mig.
Sen blir det feeeest och altona på de
t. Jag är pepp som fan ;)

Imornbitti blir det Malmö, shopping och chill :)
Sen blir det maskeradfe st på kvällen , svinkul!
Bilder kommer komma, men ha det gött i helgen folket,
jag ska iaf ha det asgött , cyaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0