090422

Att jag lyckades försova mig idag me.
Gaaah, suck på mig asså.
Jaja, nu sitter jag här och vrållängtar
till rockfestivalen. När man komit in i dom dära
underbara tankarna kan man inte koncentrera sig på annat.
Det funkar bara inte så.
I år blir det iaf tältning, antagligen på Rockcampingen.
Hoppas vi blir ett jävla stort gäng. Kommer va fest
24/7 i en hel vecka och jädra vad kul vi ska ha :D
Men nu måste jag sluta tänka på det,
får längta till något annat ist.
Som tex lördag, wiiii :D
Ae, nu ska jag göra något vettigt,
och ikv blir det antingen mys eller plugg.
Eller båda två, who knows, cyaaa

Jenny, Jenna, Fia, Jag & Jessi på Rockcampingen
innan allt drog igång, Rockfestivalen -08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0