090420

Suck på exakt allt just idag.
Mensvärk kan va det jobbigaste som finns.
Jag är på ett sånt upp och ner humör så det finns inte.
Jag har för jävla ont i ryggen, magen, huvudet och mår illa.
Det enda positiva är att tack vare p-staven så har jag det
sjukt sällan. Men jädrar.. när jag väl har det så märks det!


Jag är så sjukt irriterad på allt och alla.

Gah, känner för att gå i Ide i 2 år typ.
Känner mig så pressad på alla sätt som finns.
Jag fullkomligt hatar det, jag får bara ångest av pressen.
Vilket gör att jag skiter i allt. Jag orkar bara inte.
Skolan har tagit stryk som fasen.
Men nu är det faktiskt bara 8 veckor kvar till studenten,
och en massa går bort.
Hur mycket jag än hatar skolan ska jag fixa det.
Jag måste bara hitta orken och viljan.
För det finns definitivt ingen ork eller vilja till
någonting just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0