090418

Dumildemohammed vad sliten jag är.
Har världens huvudvärk och världens ryggvärk.
Blev inte mkt sömn alls inatt och har jobbat 5 timmar nu.
Vil sova i 3 dygn typ, men näähdå.
Jag ska slänga mig i duschen och sen dra på äventyr.
Är för jävla fint väder så kan ju inte sova bort dagen.
Ska få tag i folket bara sen så jädrar.
Är sugen både på Isches, Glassbåten i Khamn
och på att sola ute
. Plus att jag ska hälsa på Bror min idag.
Fullspäckat helt enkelt.

Ska hinna allt innan det ska börja festas också.
Japp, för ikv blir det nog fest för min del :)
En månads nykterhet, hmm vi får se hur kvällen blir
haha. Spännande. Hoppas ni ha det kul ikv iaf ;) cyaaa


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha, lagom flummig :)

jo, klart vi ska äventyra! vädret är inte och leka med alltså, grr.

2009-04-18 @ 14:54:36
URL: http://buttercake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0