090417

Tjiingeling, jag är sjukt pepp och överglad idag.
Japp, jag har varit duktig och varit i skolan första gången på
sådär 4 veckor. Yes Fick ju halsfluss två gånger på raken.
En massa mediciner har jag krängt,
men frisk är ja fan nu med :D
Hoppas det håller i sig me nu bara.

Skolan va överslapp, systerbesök - bild - media.

Yeah sluade vid 11, sen drog jag ner på stan.
Umgicks lite me Alexander, va ett tag sen haha.
Efter det gick en runda och sen tog jag ett litet snack me Karl
om min kommande dokumentärfilm.
Den blir nog nice som fasiken :)

Ohja btw, Ibland suger denna hålan,
Orka snacka så mycker mög som vissa gör.
Herregud, ta reda på lite fakta innan ni öppnar truten.
Vet man inte vad man snackar om kan man lika gärna
hålla käften, eller? Så tycker jag iaf.
Orka bry sig om vad exakt alla andra gör och säger.
Skaffa ett liv och lev det för tusan.

Har hört en del sjuka saker asså
,inte enbart om mig då,
utan om mina vänner och helt okända människor också.
Saker som inte stämmer alls, helt åt helvete fel faktiskt.
Man ska inte tro allt man ser och hör people, tänk på det ;)


Jag och Mly Stockholm - Sommaren 08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0