090415

Hann inte me att sitta vid datorn igår. Massvis hände haha.
Idag har jag chillat en hel del.
Cyklade till stan och gjorde lite ärenden.
Träffade Mly, så gick vi på stan lite.
Har bokat 3 nya tider till Tajjan, Håret ska fixas innan Rockfestivalen och studenten.
Hittade as snygga skor till studenten och resten av
sommaren me. Grr, dom är svin heta.
Letar klänning för fullt också. Men alla klänningar som finns här
kommer ju någan annan me ha.
Så jag och Jenny ska nog till Trelleborg och shoppa :)

Efter en Bromöllatur så åkte vi till stan igen.
Sen cyklade jag hem i motvind. Trodde jag skulle dö xD
Får ju inte anstränga mig egentligen men det sket jag fullständigt i.
För övrigt blir det ingen GöteborgsWeeked på ett tag,
Ska tatuera mig ist. Tatueringen är så jävla snygg.
Vet dock inte om jag vågar göra den där jag vill ha den.
Vi får väl se hur det blir. Jag längtar ihjäl mig.

Ikv blir det fotboll, Sölve - Hanö eller tvärtom haha, same shit.
Kommer bli nice iaf  :)

Jaaaaa jag längtar som fan till Srf - 09
Helt underbart nice att Vains Of Jenna och Babylon Bombs ska dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0